Moestuintjes van de Albert Heijn

IMG_6049 Vanaf nu verkrijgbaar bij elke €15,- aan boodschappen die je besteedt. Ik moet toegeven dat ik hier toch wel erg blij van wordt, misschien wel een soort van guilty pleasure.

Je kunt sparen voor kleine moestuintjes met verschillende kruiden en groentes, van bieslook tot paprika. Hoewel ik denk dat deze actie voornamelijk gericht is op kinderen, kan ook ik hier van genieten. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat ik misschien later wel een moestuin zou willen. Het zien van groeiende groentes en kruiden is leuk. Ze daarna ook nog te kunnen gebruiken tijdens het eten maakt het helemaal perfect! Gewoon recht toe recht aan groente eten, zonder dat hier rare middelen aan te pas komen om de groente bijvoorbeeld mooier te laten shinen.

Dream on Marlous.. Wie weet ooit? 🙂

Liefs van Marlous

Een gedachte over “Moestuintjes van de Albert Heijn

Geef een reactie

