Boodschappenlijstje week 11

mandje rondOk even eerlijk hè… Ik kan niet zeggen dat boodschappen doen mijn favoriete hobby is ;). Máár… koken en nieuwe recepten proberen vind ik wel heel erg leuk! Ook ik kijk regelmatig in kookboeken en geef dan mijn eigen draai aan de recepten die ik vind. Daarnaast is het mijn vaste ritueel om op vrijdag- of zaterdagochtend even naar de markt te gaan, I love it! Ik koop hier allerlei verse groentes, fruit, bloemen, kaas en broodjes. En het mooie is: het is allemaal vers én vaak een stuk goedkoper dan in de supermarkt. 

Zoals jullie vorige week hebben gelezen, zullen wij elke week ons boodschappenlijstje posten, dit om jullie inspiratie te geven! Maar uiteraard staan we altijd open voor suggesties of uitdagingen. Dus mocht jij zelf een erg lekker recept weten, let me know!

Ann’s favorieten
markt4Met dit wekelijkse boodschappenlijstje en de recepten die ik met jullie zal delen, komen jullie er stapje voor stapje achter welke dingen ik lekker vind. Ik heb dan zeker ook een voorkeur voor bepaald eten (want zeg nou zelf: wie niet?). Je maakt mij bijvoorbeeld heel erg gelukkig met een Thaise curry of een Italiaanse pasta met fijne kaas, maar ik ben ook ontzettend fan van sushi en de Hollandsche pot! Kortom: lekker gevarieerd is waar ik van hou.

Dan nog even een tip! Ben jij ook zo fan van verse munt thee? Ik haal elk weekend voor maar €1,- verse munt op de markt, kan ik er ook thuis lekker van genieten. Beetje honing erdoor en klaar!

Dan nu: mijn boodschappenlijstje. Een tweede tip is om eens een leuk boekje te kopen waar je je lijstjes in kunt opschrijven. Bij Marlous hangt er één op de koelkast, bij mij ligt het boekje bij de kookboeken, klaar voor gebruik! Laat je het even weten als je één van mijn recepten probeert? Dan ben ik erg benieuwd naar wat jij ervan vindt! xoxo Ann

photo 1 photo 2

Een gedachte over “Boodschappenlijstje week 11

Geef een reactie

