10x hitjes om lekker op te kunnen hardlopen

Schermafbeelding 2015-03-10 om 15.34.02De lente komt er aaaaan!! Volgens mij is ie er eigenlijk al, als we het weer van afgelopen paar dagen bekijken. Maar officieel moet de lente nog beginnen. Neemt niet weg dat het nu al super lekker weer is. Misschien een goed idee  om hardlopen maar weer eens op te pakken? Want geef toe, het is toch een stuk makkelijker om te gaan hardlopen met lekker weer dan als het ijskoud is buiten.

Ik heb me eerlijk gezegd niet echt van de goeie kant laten zien, wat hardlopen betreft. Sinds het kouder weer is geworden heb ik het echt laten verwateren. Mijn conditie is niet meer wat het was.. maar daar gaan we verandering in brengen! Want, zoals ik al zei, met dit lekkere weer vind ik het veeeeeel leuker om hard te lopen! In dit artikel staan een aantal tips om weer te beginnen met hardlopen, waaronder de tip: Pomp je iPod vol met LEUKE muziek.

IMG_2308-2Om je hierbij te helpen heb ik een klein lijstje gemaakt van leuke liedjes om op te kunnen hardlopen. Het is een mix van vrolijke, opzwepende (lente)hitjes, waarmee je (als je heel enthousiast bent) ook nog eens lekker kan meezingen.

Komtie: 

  1. Deorro, Chris Brown – Five more hours 
  2. Carly Rae Jepsen – I Really Like You
  3. One Direction – Change your ticket
  4. One Direction – Stockholm Syndrome
  5. Years & Years – King 
  6. Duke Dumont – I got you
  7. Kygo – ID (Ultra Music Festival Anthem)
  8. Marlon Rudette – When the beat drops out
  9. Kelly Clarkson – Heartbeat song
  10. Matoma, The Notorious B.I.G. – Old Thing Back

Liefs van Marlous

Een gedachte over “10x hitjes om lekker op te kunnen hardlopen

Geef een reactie

