Boodschappenlijst week 12

IMG_6634Hallo lieverds, vandaag is het weer boodschappenlijst-tijd. Deze week heb ik er weer een voor jullie opgesteld en had ik zin in makkelijk. Weinig verrassende recepten, wel heel lekker!

Het thema is dus makkelijk koken
Afgelopen week had ik zelf pizza gemaakt met een pizzabodem van de AH en dat had ik nog over, dus die eet ik zondag weer. Dinsdag eet ik kant en klaar voedsel van de AH. Dit is echter niet van dat neppe voedsel dat vol met E-nummers zit. Het is een Thais soepje met verse groenten, echt heel lekker en makkelijk te maken. Je kookt water en doet het erbij, laat het heel even staan en je kunt eten. Ik heb er een plaatje van gemaakt, dan weten jullie welke ik bedoel (zie hieronder).

Taco’s met kip, mango & guacamole is een nieuwe voor mij. Dat receptje ga ik maar eens uit proberen. Is het wat? Dan post ik het natuurlijk op ChicksLoveLife. Trouwens, ik heb nog een makkelijkheidje of handigheidje (hoe je het ook noemen wilt). Voor de macaroni gebruik ik een zak verse fijngesneden soepgroenten. Dat is heel klein gesneden, hoef je dus niet zelf te doen en er zit ook nog eens veel in zo’n zak. Ik vind namelijk dat bij macaroni heel fijn gesneden groentes hoort, in plaats van hele grote stukken. Kijk ‘es, weer een handige tip. Your welcome 😉

Heb je overigens zelf een lekker recept?
Laat het ons weten in een reactie. Dan nemen wij contact met je op. Wie weet plaatsen wij jouw recept op onze blog, daarnaast proberen we het natuurlijk zelf uit! Let us know.

Boodschappenlijst week 12
Hier issie dan. Veel inspiratie toegewenst!

Alles waar een sterretje bij staat heb ik nog thuis.

Liefs van Marlous

2 gedachtes over “Boodschappenlijst week 12

Geef een reactie

