Oversized; love it or hate it

Photo (2)‘Wat bedoel je met oversized?’ zul je je wellicht afvragen. No problem, ik leg het even aan je uit! Wat je de laatste tijd heel veel ziet zijn grote en wijde truien, vesten of shirts. Deze lijken soms zélfs een maatje te groot maar dat is nu juist het leuke eraan ;). Nu ben ik niet per se een trendvolger en heb ik al heel wat jaartjes grote truien in mijn kast hangen, maar deze trend is best heel fijn. Dit inspiratieblog is speciaal voor jou, om ideeën op te doen. Want wie weet hangt zo’n trui of shirt nog niet in jouw kast en vind je het hoog tijd worden. Ik laat je een aantal van mijn favorieten zien!

Hoe kom ik aan zo’n toffe trui of t-shirt?
Niet heel moeilijk hoor.. H&M heeft een heleboel leuke hangen, net als Zara. Maar vaak als je een tof shirt spot kun je deze ook gewoon in een iets grotere maat kopen. Dat doe ik ook met mijn vintage tops en shirts (of zelfs jurkjes). Vintage is namelijk niet altijd verkrijgbaar in jouw exacte maat, maar is vaak juist leuker als die jurk of top iets groter valt.

Wanneer of hoe draag je oversized?
Ik vind deze look ideaal voor deze tijd van het jaar! Het wordt langzaamaan iets warmer en als het zonnetje schijnt en het rond de 15 graden is staat het hartstikke leuk om een grote trui op een skinny jeans of legging te dragen. Misschien heb je zelfs geen jas nodig, maar zet je je zonnebril op en klaar! Of wat dacht je wat een tof wijd t-shirt met hierop een lang vest? En als je bijvoorbeeld een wijdere jurk koopt en deze met een riem draagt: tadaa: niks meer te zien van die grote maat maar hallo leuk jurkje!

Ik ben wel benieuwd of jij ook meedoet aan de oversized trend? Wat is jouw favo item of heb je nog een goede tip voor mij om er één te scoren? En wil je meer voorbeelden zien? Bekijk dan mijn Fashion bord op Pinterest! xoxo Ann

Volg het bord Fashion van Ann op Pinterest

8de0f08b5dcadfb341ee96ae466b89a5 b3c2c24a40671115c3b7343cd12f9d4f c0c8af84d3593443d70f649136bef1c6

5 gedachtes over “Oversized; love it or hate it

Geef een reactie

