Boodschappenlijstje week 13

weegschaal1Here we go! ChicksLoveLife: voor al jouw eet-inspiratie. Vandaag deel ik weer mijn boodschappenlijstje voor komende week met jullie! Ga jij vandaag nog boodschappen doen? Dan hoop ik dat je iets aan dit lijstje hebt en dat het checken van onze lijstjes op zaterdag jouw ritueel wordt ;). 

Simpel, snel klaar & gezond
Ik hoop in deze blog jullie simpele en gezonde recepten te geven, die fijn zijn om te maken op drukke dagen. Want wie kent het niet? Net thuis van een dag werken, even op de bank ploffen en dan is het toch alweer tijd om te kokkerellen! Ik vind het wel altijd fijn om voor iemand te koken; voor vrienden, familie of vriendlief. De meeste recepten die ik hier deel kun je binnen 30 minuten op tafel zetten en bevatten allemaal verse groenten of fruit van de markt. Zo maak ik bijvoorbeeld heel vaak een quiche. Deze zijn supersimpel én lekker. Je kunt bijna elke combinatie maken. Pak gewoon wat je nog in huis hebt. Zo heb ik al eens varianten gemaakt met broccoli/ blauwe kaas, bloemkool, kip/ mango/ paprika. Deze week staat een prei-quiche op het menu!

Familierecept
Op mijn lijstje staat een gerecht dat ik al járenlang eet, namelijk  ‘rijst met perziken’. Een familierecept kun je het wel noemen, van mijn oma doorgegeven en nog steeds veel gemaakt. Misschien klinkt dit gerecht op het eerste gezicht een beetje apart, maar ik zal je eens vertellen wat het is. Een zoete tomatensaus, gevuld met perziken, gehaktballetjes, uitje en knoflook. Geserveerd met rijst.  Enne, er zijn al velen je voorgegaan die verslaafd zijn geraakt ;). Ik zal het hele recept binnenkort met je delen.

Boodschappenlijstje
Komt ie hoor, pak je eigen pen en papier maar alvast en shopze! xoxo Ann

lijstje week 13lijstje week 13 (2)

Geef een reactie

