Boodschappenlijst week 14

Schermafbeelding 2015-03-27 om 15.32.15Het boodschappenlijstje voor week 14. Wat zal er deze week op het menu van Chick Marlous staan? Nou dat zal ik jullie eens haarfijn laten zien. Ik vond het deze week moeilijk om vernieuwend te zijn, dus dit keer heeft mijn lijst een nostalgisch kenmerk maar er zit ook wat jatwerk tussen.. 

Jatwerk?!
Ja. Ik was erg benieuwd naar het recept dat Annette laatst heeft geplaatst; Spaanse Risotto met chorizo en garnalen. Heerlijk lijkt me die, dus die ga ik uitproberen. Dat weten jullie misschien niet, maar dit soort dingen doen we dus apart van elkaar. Soms is het dus ook voor mij of voor Annette een verrassing met wat voor recept we op komen dagen. Zo weet ik dat Annette al meerdere malen smakelijk gebruik heeft gemaakt van het ‘hartige speltpannekoek’ recept.

Nostalgie komt terug in een recept dat ik vroeger heel vaak maakte toen ik nog in Groningen studeerde. Dit recept heb ik bij Jan en alleman op tafel getoverd. Het is namelijk zo makkelijk om te maken en echt goddelijk om te eten; Pasta met rode pesto, crème fraiche en spekjes. Echt een van mij favo gerechten. Ik zal het recept binnenkort delen met jullie, dan zijn jullie weer een fantastisch recept rijker waar je heel blij mee zult zijn!

Nou hier komt ie dan, het lijstje van week 14. Veel inspiratie gewenst!

Liefs van Marlous!

Een gedachte over “Boodschappenlijst week 14

Geef een reactie

