Small diamonds are a girls best friend

Schermafbeelding 2015-03-29 om 14.37.47In plaats van grote juist kleine sieraden waarmee je de show steelt. Vroeger kon het niet groot genoeg; gigantische oorbellen (waar je oorlellen de vorm kregen van die van een 80-jaar oud vrouwtje) XL armbanden, lange kettingen, etc. Tenminste dit was op mijn school hip en ik deed daar enthousiast aan mee! Dit is wat ik mij ervan herinner. Was dit bij jullie ook zo? Ik hoop het wel, anders sloeg ik de plank totaal mis..

Oorbellen draag ik bijna niet meer, tenzij ze klein en fijn zijn.
Dit komt eigenlijk door mijn korte carrière als verkoopmedewerkster bij de Pieces een paar jaar terug. Het was de bedoeling dat je altijd iets droeg van de winkel, zo ook oorbellen (wees niet bang, deze werden gewoon schoongemaakt en ontsmet aan het eind van de dag). Sindsdien deed ik nooit meer oorbellen in, omdat ik ze toch weer uit moest doen. Ik moet ook nog even wennen aan het idee; grote oorbellen, ik heb namelijk het idee heb dat de trend ‘grote oorringen (je weet wel die grote ronde dingen) terugkomt. Ik zag dit laatst al een paar keer voorbij komen en vond het stiekem best wel weer leuk. Maar stay tuned, wie weet als het echt doorzet schrijf ik er wat over.

 

IMG_1929-2

Klein is fijn en less is more
Ann draagt hier op de foto een mooi klein horloge, love it! Ik heb voor jullie een pinbord klaargezet met voorbeelden van kleine kettinkjes en oorbelletjes die ik leuk vind. Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden. Zijn jullie het ook eens met less is more? Of zou je het ook wel leuk vinden als de grotere sieraden, zoals de oorring, weer terugkeert in het hedendaagse modebeeld?

Check het bord J E W E L R Y van Marlous op Pinterest.

Liefs van Marlous

Een gedachte over “Small diamonds are a girls best friend

Geef een reactie

