Boodschappenlijstje week 15


Photo (3)Het is weer tijd voor ons wekelijkse boodschappenlijstje! Komende week ben ik vooral heel veel aan het klussen in mijn nieuwe huisje, dus de gerechten die ik ga maken zullen vooral makkelijk zijn, en lekker natuurlijk. En ik kan niet beloven dat er niet een keertje patat of pizza wordt besteld ;).  Vandaar ‘afhaalmaaltijd’ op het lijstje.. Maar wie weet wordt het de wok of Chinees.. dat is zo slecht nog niet, maar wel lekker! Kortom: easy gerechten deze week.

Het perfecte klus-eten
Bestaat dat? Na een lange dag schuren, verven en schoonmaken heb ik vast niet veel zin meer in uitgebreid koken. Maar, een pasta die in 15 minuten klaar is of een soepje met broodjes moet te doen zijn. Lijkt mij perfect klus-eten. Afgewisseld met een keer een pizza of broodjes natuurlijk. En soep uit blik of zak koop ik echt weleens hoor, maar zelf soep maken is eigenlijk heel simpel én gezond. Vandaar staat er voor komende week een spinazie-kokossoep op het menu. Tip van een vriendinnetje van volleybal! Ohja, en de quiche komt weer terug. Deze staat namelijk binenn 10 minuten in de oven én kan de volgende dag nog voor lunch worden gegeten.

Easy kooktips
Wie weet moet jij binnenkort ook klussen. Of ben je altijd laat thuis van een dag werken… dan zijn deze easy kooktips vast welkom! Mocht jij nog een tip voor mij hebben trouwens: dan hoor ik het graag!

Laat je inspireren voor jouw boodschappen voor komende week week. Hier volgt mijn lijstje:

lijstje week 15 lijstje week 15 (1)

Geef een reactie

