Boodschappenlijstje week 16

IMG_6260HOI! Het is boodschappenlijst-tijd! Marlous is weer aan de beurt en dit keer viel me op toen ik m’n lijstje bekeek dat ik veel deegwaren ga eten.. Pasta, rijst, risotto, boekweitmeel. Heerlijk!

Er zitten ook weer wat uitprobeersels tussen zoals de risotto die er op staat, zelf bedacht dus ben benieuwd of het wat is. De Gado Gado is een recept van de laatste Allerhande met het paasthema. Ik hartje Indonesisch eten, Gado Gado heeft lekker veel groenten, lekker healthy dus! Maar ook dit heb ik nog nooit zelf gemaakt, het zal me benieuwen.

De boekweitpannekoek is weer een variant op het succesvolle recept van de speltpannekoek. Je kunt dit met allerlei soorten meel maken, boekweit smaakt wel weer net iets anders daarnaast gebruik ik dit keer geen feta.

Hier is het lijstje voor week 16. Veel inspiratie gewenst!

Liefs van Marlous

Een gedachte over “Boodschappenlijstje week 16

Geef een reactie

