REVIEW: Healthy pleasures

IMG_7073Laatst heb ik het kookboek ‘healthy pleasures’  binnengekregen van In Love With Health. Een kookboek vol simpele, heerlijke en suikervrije recepten. Ik ben enthousiast en schreef er een review over…

Eest even kort over In Love With Health
Ik volg Lisa (eigenaresse) nu al een tijdje. Lisa is voedingscoach en hormoontrainer. Nadat ze deze opleidingen had afgerond is ze een website begonnen met het uitgangspunt: een gezondere levensstijl. Ze heeft een paar e-books op haar naam staan. Dit hardcover kookboek is haar eerste. Deze boeken hebben als uiteindelijk doel een gezonder, fitter en slanker lichaam te krijgen.

Niet zo zeer het slanker worden, maar gezonder en fitter sprak mij wel aan
Ook in het kader van foodspiration heb ik besloten haar eerste boek te bestellen. Daarnaast heb ik een kleine verslaving voor kookboeken. Ik vind het heerlijk om dit door te bladeren. Je gebruikt echt niet elk recept, maar elk boek geeft je genoeg inspiratie om weer wat nieuws op tafel te zetten.

Processed with VSCOcam with f2 preset

In Love With Health is echt als een sneltrein gegaan
Onlangs schreef Lisa een artikel over hoe het verloop van In Love With Health is gegaan. Dat zal je verbazen. Ze is in maart begonnen als voedingscoach en had binnen een maand al 2000 volgers. In april kreeg ze wekelijks al honderden mails en al ongelooflijk veel aanvragen van meiden die gezonder en fitter wilden worden. In mei maakte ze voedingsschema’s en schoot In Love With Health als een speer de lucht in. Zo kan het dus ook gaan.

You’ve got mail
Ik heb even op het pakketje moeten wachten, zo’n 4 werkdagen. Dus ik was heel blij toen het pakketje eindelijk in mijn brievenbus lag. Ik ben naar boven gesprint en heb het direct uitgepakt. Ik was blij verrast met de ‘introductie’. Het was heel netjes ingepakt met mooie kleuren, zie foto. Bovendien kreeg je er nog een leuk persoonlijk berichtje van Lisa zelf bij.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Toen ik het boek opensloeg werd ik al helemaal blij
Het is een overvloed aan kleuren en mooie plaatjes. I love it. Pastelkleuren vind ik prachtig en mooie plaatjes al helemaal. Punten voor de vormgeving. Daarnaast staan er echt veel recepten in. Dat vind ik fijn, ik heb het namelijk wel eens anders meegemaakt. Alle delen van de dag komen voorbij; ontbijt, lunch, diner, dips & spreads, snacks en sweets.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Alle recepten zijn zonder suiker en kunstmatige  zoetstoffen
“De gerechten zijn zoals de natuur het bedoelt heeft. Het is geen dieet maar een lifestyle.” aldus Lisa. We komen er steeds meer achter; diëten is misschien op korte termijn handig. Maar als je echt gewichtsverlies wilt behalen EN behouden moet je jouw levensstijl aanpassen. Genoeg beweging, gezond eten en dat laatste met mate. Ik denk dat dit de drie belangrijkste aspecten zijn van een fit en gezond lichaam.

En, lijkt het jullie ook wat?
Het boek Healthy Pleasures is te bestellen op inlovewithhealth.com voor €19,95. Vinden jullie het leuk om reviews van boeken te lezen en zou je dit vaker op CURLS willen zien? Reageer dan even op deze post.

Liefs van Marlous

Een gedachte over “REVIEW: Healthy pleasures