Toffe badmode én hoe test je wat er bij jouw figuur past


bikini rondBALEN, ik moet een nieuwe bikini uitzoeken óf YEAH ik mag er weer één!
De ene of de andere gedachte zal vast door je hoofd gaan bij het denken aan een badpak of bikini voor de komende zomer. Het is ook niet altijd even makkelijk, we hebben allemaal weer een ander figuur. Maar het is natuurlijk wel zo dat het ene model jou beter zal staan en de andere bij mij. Voor ieder is er wat wils! Heb jij moeite met dit uitzoeken? Of ben je nieuwsgierig naar mijn top 5? Lees hieronder meer over tips voor het vinden van de perfecte bikini én over mijn favorieten! 

Handige test van Hunkemöller
Ben je deze tool al tegengekomen van Hunkemöller? Het is een handige test om te kijken welke bikini (of ondergoed) er bij jouw figuur past: ontdek jouw sexy shape! Bijvoorbeeld de bandeau- bustier of halterbikini. Via deze link maak je de test!

Mijn top 5

1. Mijn eerste favoriet is een bikini van de Zara. Ze verkopen hier niet zoveel badpakken of bikini’s, maar áls ze er een paar hebben, zijn ze vaak erg leuk! Ik ben zelf gek op de Zara  . Deze bikini kost €29,90.
Bikini Zara 2 Bikini Zara

2. Een beetje aparte bikini, deze bustier van River Island. Maar daarom vind ik ‘m zo leuk! Misschien wist je al dat de trend van de retro bikini weer terug is? Daarom past het misschien zo goed bij mij ;). Het is namelijk zo dat de bustier tops terug zijn, samen met de het hoge bikini broekje. Het hoge broekje ben ik nog niet over uit, maar deze vind ik tof! Kosten €22.
River Island

3. Ook een badpak heb ik in mijn favorietenlijstje staan! Ik draag ze eigenlijk nooit meer, maar ben misschien van plan er weer eens één aan te schaffen. Dit exemplaar van H&M is simpel zwart, maar heeft zoals je ziet niet de ‘normale’ badpak-look door de one-schoulder en uitsnijding. Prijs is €19,99.
HM badpak

4.   Een beetje een ouderwetse look heeft deze bikini van America Today. Weet je nog die oude films? Daar droegen ze deze leuke, gestreepte bikini’s. Ben van deze dus ook erg fan. Kosten: €24,90.
America Today America Today2

5. En dan de laatste, heel verrassend bij de Hema! Een lekkere zomerse look met mooie warme kleuren. Zo kun je je zeker op het strand laten zien! Prijs is €23,50.
Hema Hema2

Welke is jouw favoriet?
Dan nu eerst maar eens een keuze maken! Nou ja, dat wordt lastig. Er is zoveel keuze. Met het online zoeken ben ik echt heel veel verschillende printjes en soorten tegengekomen. Veel passen is voor mij eigenlijk altijd de beste optie ;). Nu heb ik alvast een voorselectie gemaakt en kan ik kijken welke het beste zit en staat. Hebben jullie al een nieuw badpak of bikini binnen? Dan ben ik heel benieuwd of jij nog tips hebt! Succes met kiezen! xoxo Ann

 

2 gedachtes over “Toffe badmode én hoe test je wat er bij jouw figuur past

Geef een reactie

