15 Random Facts about Marlous

Schermafbeelding 2015-03-31 om 17.12.58Sommigen kennen mij door en door. Maar er zijn ook een aantal mensen die mij nog helemaal niet goed kennen. Om jullie mij een beetje beter te leren kennen heb ik een lijstje gemaakt met random facts over mij. Mijn pincode geef ik niet, maar wist je al dat ik een ontzettende nerd ben? Lees dan snel verder en wie weet kom je nog wel meer verrassends te weten..

RANDOM FACTS 

  1. Ik ben op 2 januari jarig. Superfijne datum! AHUM
  2. Ik ben 172 centimeter lang en heb een BMI van 21,3. Reken maar uit hoe zwaar ik ben 😉
  3. Ik heb een tweelingzus, maar dat zou je niet denken als je ons ziet. We lijken niet echt op elkaar. We zeggen wel vaak hetzelfde of zijn op hetzelfde moment ziek. Dat is wel een beetje gek.
  4. Ik ben een ontzettende nerd wat betreft films. The Lord of The Rings is mijn favoriet. Ik kan je het een en ander vertellen over Star Wars. Met science fiction of actiefilms schrik je mij niet af. 
  5. Ik heb vroeger op streetdance gezeten. Ik heb zelfs een keer opgetreden tijdens een show. Heel schattig allemaal.
  6. Ik heb geen lievelingsgerecht. Als ik daar over nadenk kan ik echt niet kiezen. Pizza, Pasta, Sushi, Friet en ga zo maar door.. als het maar lekker is.
  7. Mijn (2e) hobby is fotograferen. Voornamelijk portretfoto’s. Hier heb ik niet voor geleerd, ik besloot het gewoon een keer uit te proberen. Annette was mijn eerste ‘model’! 
  8. Je mag me wakker maken voor een goed gesprek. Of pizza.
  9. Ik houd van af en toe gamen op de playstation.
  10. Ik sta soms wel 20 minuten onder de douche. I know.. helemaal niet verantwoord.. maar soms is het gewoon zo fijn!
  11. Ik kom uit Dalfsen, een dorpje vlakbij Zwolle.
  12. Ik heb gestudeerd in Groningen met veel plezier! Hier heb ik de opleiding Management, Economie & Recht (MER) afgerond zonder vertragingen. Mooie tijd was dat.
  13. Op mijn 21e was ik klaar met studeren en ben ik begonnen met werken. Hier heb ik bewust voor gekozen omdat het toen al wat slechter ging met de economie. Het leek me goed om alvast aan het werk te gaan voordat het nog moeilijker werd om een baan te vinden.
  14. Maar ik heb tussendoor natuurlijk nog wel even een mooie reis gemaakt. Mijn allereerste grote reis was naar Indonesië samen met mijn grote zus Marjolijn.
  15. Ik was vroeger mega fan van 5ive, Westlife en Blue. Ik zeg vroeger, maar dit vind ik eigenlijk nog steeds leuk (Guilty pleasure!)

Volgende week is Annette aan de beurt
Vind je het leuk om te lezen en zou je eigenlijk nog wel meer willen weten? Stel je vraag gerust.. wie weet beantwoord ik ‘m wel 😉 Ik zou het ook leuk vinden om een random facts van jullie te lezen. Lijkt het je leuk, reageer dan hieronder.

Liefs van Marlous

Geef een reactie

