Boodschappenlijstje week 17

IMG_6260Het is weekend dus je hebt alle tijd om even rustig een boodschappenlijstje te maken! Heb je zin in iets nieuws deze week? Curls heeft de oplossing: check in deze blog een nieuw boodschappenlijstje met allerlei gezonde, makkelijke en vooral lekker recepten. Ik vind het in het weekend heerlijk om kookboeken door te kijken, op zoek naar iets nieuws. Of ik probeer recepten uit van vrienden. Jij ook? Probeer bijvoorbeeld eens mijn kaasfondue. Doe hier jouw inspiratie op!

Hoe kun je nu het beste plannen wat je wilt eten? Dat zul je je wellicht afvragen. Check eerst eens wat er nog bij je in de kast staat, daar kun je vaak inspiratie opdoen! Verder eet ik altijd graag gevarieerd: 1 a 2 keer aardappelen, rijst, vega of pasta. En maak een lijstje, dan vergeet je namelijk niets te kopen en scheelt dat weer wat ritjes naar de supermarkt.

Kaasfondue
Heb je echt de tijd om rustig te eten? Dan is een kaasfondue misschien een goed idee! Ik ben gek op kaas en vind het heerlijk om met vrienden of vriendlief een heerlijke kaasfondue te maken. Je kunt er namelijk bij eten wat je wilt! Mijn favorieten zijn: stokbroodjes, bloemkool, champignons, stukjes gaar vlees, cherrytomaatjes, peer, witlof, paprika of ravioli. Maak ervan wat je zelf wilt! Enne, het is supersimpel om zelf te maken! Ik deel de volgende keer dit overheerlijke recept met je, dan wil je nooit meer terug naar de pakjes kaasfondue! šŸ˜‰

Mijn lijstje voor 5 dagen:

Zondag: kaasfondue
Maandag: pasta gorgonzola met champignons, cherrytomaatjes en kip
Dinsdag:Ā beef teriyaki met noodles en broccoli
Woensdag: aardappelen met verse spinazie, eitje en gehaktbal
Donderdag: Romige spinazielasagne. Check het recept van AHĀ hier

Inkopen:
3 verschillende soorten geraspte kaas, witte wijn
gorgonzola, champignons, cherrytomaatjes
noodles, broccoli, biefstuk, knoflook, teriyakisaus
verse spinazie, gehakt
lasagnebladen, tomatenblokjes, mascarpone

spinazielasagne

Geef een reactie

