15 Random Facts about Ann

PhotoTsja, wat zal ik eens over mijzelf vertellen? Dat was de eerste gedachte die in me opkwam nadat Marlous met dit idee kwam. En natuurlijk: leuk om wat over mijzelf te vertellen! Via mijn blogs zul je al wel door hebben dat ik creatief ben, gek ben op kringloopshoppen en knutselen in huis. Maar ook op reizen, nieuwe culturen en lieve mensen om me heen. Natuurlijk zijn er zat dingen die je niet weet ;). Ik zal je hier wat meer vertellen.

RANDOM FACTS

1. Ik ben 1.77 meter en over het algemeen langer dan mijn meeste vriendinnen.
2. Ik heb 2 broertjes en 2 zusjes dus kom uit een groot gezin.
3. Ik heb in een ver verleden de opleiding ‘Luchtvaartdienstverlening (= stewardess) afgerond omdat dit mijn droom was.
4. Ik heb 1 tatoeage: de X van mijn neefje Xander op mijn pols getatoeëerd.
5. Ik ben verslaafd aan tv-series.
6. Ruim twee jaar geleden ben ik begonnen met naailessen, waardoor ik nu zelf kleding maak en mijn eigen naaimachine bezit.

In een zelfgemaakt vest!

In een zelfgemaakt vest!

7. Ik heb 7 jaar lang elke zomer bij IJssalon ‘Salute’ in Zwolle  ijsjes geschept en ben verslaafd aan ijs!
8. Reizen vind ik het mooiste wat er is.
9. Mijn broer woont in Australië met zijn vrouw en 2 kids en ik droom er vaak over om ook te emigreren.
10. Ik heb een jaar in New York City gewerkt als au pair.
11. Zwolle is mijn thuis, ik woon hier al 10 jaar.
12. Ik ben gek op Thais eten.
13. De zomer is mijn favo seizoen: chillen in het park, buiten eten en borrelen.
14. Ik vind het heel tof om talen te leren en spreek vloeiend Engels en een beetje Frans, Duits en Spaans.
15. Met dolfijnen zwemmen, een paar maanden met een Volkswagenbusje door een tof land trekken en het Noorderlicht zien staan nog op mijn bucketlist!

En.. wisten jullie alles al?

 

Een gedachte over “15 Random Facts about Ann

Geef een reactie

