Boodschappenlijstje week 18

IMG_6260Ja, we gaan weer boodschappen doen en dit keer wilde ik wat recepten gebruiken van onze eigen blog. Want waarom zou je recepten op een blog posten als je ze zelf nooit gebruikt? Dat is natuurlijk een beetje gek.. en natuurlijk gebruiken wij onze eigen recepten ook 🙂 

Vorige week had ik trouwens ook een leuk eetweekje. Nieuwe dingen geprobeerd, zoals de courgettepasta. In dit artikel lees je wat ik hier van vond.. In dit artikel beloofde ik ook een eigen recept voor de courgettepasta, ik zal proberen dit recept deze week te plaatsen, anders volgende week. Ook had ik een heerlijke thaise kokossoep gemaakt die ook erg makkelijk is, deze had ik vanuit het chickslovefood – 5 or less kookboek gehaald.

Biefstuksalade met honing-mosterd dressing

Maargoed, wat eten we komende week?
Veelzijdig, al zeg ik het zelf. Deze weet komt de zoete aardappel weer eens voorbij, biefstuk, pompoen, courgette, etc. Hierbij het boodschappenlijstje van week 18, veel eetinspiratie gewenst! 

Zaterdag – Zoete aardappelpuree met pesto en witte vis. 

Zondag Biefstuksalade met honing-mosterd dressing 

MaandagOosterse pompoensoep 

Dinsdag – Courgette pasta a la carbonara 

Woensdag – Ga ik lekker uit eten –> TAPAS

Donderdag – Pastaatje ofzoiets. 

Wat moet ik hier allemaal voor kopen?
Eigenlijk valt dat reuze mee, want ik heb een heleboel nog thuis liggen. Zoals alle kruiden die je nodig hebt voor pompoensoep heb ik nog. Het recept van de biefstuksalade is gewoon erg makkelijk en heb je ook niet zo veel voor nodig. Zoete aardappel had ik ook nog thuis, vandaar dat ik een beetje heb gekeken wat ik kan maken met de spullen die ik nog heb. Zo heb ik toch weer voor 4 avonden eten. Het pasta-avondje koop ik die donderdag wel, omdat ik nog niet precies weet waar ik zin in heb. Dus dat zie ik dan wel 🙂

Shopze! Liefs van Marlous

Geef een reactie

