Boodschappenlijstje week 19

IMG_6260Zit je alweer klaar met je notitieboekje of telefoon om een boodschappenlijstje te maken? Dan hoop ik dat je hier weer wat inspiratie op kunt doen! Ik maak mijn lijstje af en toe op een notitieblaadje, maar ook weleens in mijn telefoon, dan kan ik alles gewoon afstrepen; hartstikke handig! En op die manier vergeet ik ook niets.. want dat is eigenlijk wat mij vaak gebeurt, en daarom vind het het zo handig om alles op te schrijven..

 

Dinsdag is het 5 mei en dit betekent voor mij: het Bevrijdingsfestival vieren in Zwolle! Lees hier waarom dit zo leuk is :). Maar op deze dag zal ik zeker lekker iets te eten op het festivalterrein halen.. en dat is dan meteen mijn ‘sinner’ voor de week. Af en toe mag dat best toch? Een avondje ongezond eten door iets te bestellen of een pizza in de oven te gooien. Voor de rest van de week heb ik weer een aantal lekkere en gezonde recepten klaar staan!

IMG_0216

Gezonde ingrediënten voor de curry!

Boodschappenlijstje voor komende week
Ik probeer elke week gevarieerd te eten, dus iets met aardappelen, pasta en rijst. Het liefst wil ik af en toe vis eten, maar daar maak ik vriendlief niet zo blij mee 😉

Maandag – pasta met gorgonzolasaus en champignons

Dinsdag – iets makkelijks halen op het Bevrijdingsfestival

Woensdag – Preiquiche met kaas en noten

Donderdag – Zoete aardappel ovenschotel, een recept van chickslovefood

Vrijdag – Mangocurry met kip en druiven

Inkopen doen!
De inkopen voor komende week zijn er niet zoveel, zie hieronder! Succes en eet smakelijk. Xoxo Ann

Boodschappen week 19

Boodschappen week 19

 

Geef een reactie

