Boodschappenlijst week 20

IMG_6260Ola! Hier is jouw wekelijkse portie boodschapinspiratie weer te vinden, dit keer voor week 20. Afgelopen week kreeg ik commentaar van m’n vriend Wouter. Hij vond dat we steeds maar zo bijzonder aten. Toen dacht ik, dat is toch niet erg!? Wie vind het nou erg om bijzonder te eten? Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw..

Hij vind dat we steeds heel lekker eten, maar meneer wilde graag wat meer zeggenschap over het eten.  Eerder deden we dit nooit echt op de manier zoals we het nu doen, een week van te voren bedenken wat we eten. Maar omdat wij beide weinig thuis zijn en veel werken hebben we ’s avonds geen zin meer om boodschappen te doen. Vandaar deze constructie.

Aspergetaart

En omdat ik nou eenmaal altijd eerder thuis ben dan hij kook ik dus het vaakst, misschien dat het ook daardoor komt dat ik altijd verzin wat we gaan eten. Maargoed, dit keer heeft mijn vriend een aardige bijdrage geleverd aan het boodschappenlijstje van deze week. Hij heeft 3 van de 5 gerechten uitgezocht. Wat staat er deze week op het menu:

Zondag – verse ravioli en pastasaus van de Albert Heijn. Maandag – bulgursalade met parmaham en brie. Dinsdagtagliatelle met spinazie en artisjokharten (Recept van de Allerhande –> Wouters keuze). Woensdagaspergetaart (recept van de Allerhande –> Wouters keuze). Donderdag – Krieltjes met hamburgers en sugar snaps (Wouters keuze)

Tagliatelle met spinazie en artisjokharten

Tagliatelle met spinazie en artisjokharten

Prima weekmenu lijkt me! Van de bulgursalade zal ik binnenkort een recept schrijven en op de blog plaatsen.

Liefs van Marlous

Geef een reactie

