10x hitjes om lekker op te kunnen hardlopen (mei)

Schermafbeelding 2015-03-10 om 15.34.02Daar ben ik weer met wat hitjes.. We zijn inmiddels weer een maand of twee verder. Helaas is het wat betreft mijn hardloopcarrière alleen maar slechter gegaan. Ik heb er een knieblessure bij gekregen waardoor ik een maand lang bijna niet heb kunnen sporten. Ik mag hierdoor weer helemaal opnieuw beginnen. Dus het wordt weer eens hoog tijd! 

Komtie: 

  1. Ne-yo – Coming with You (official)
  2. Beyonce – Run the World (Girls)
  3. Will.i.am – #thatpower ft. Justin Bieber
  4. Demi Lovato – Heart Attack
  5. Major Lazer & DJ Snake – Lean on
  6. Pitbull ft. Ne-yo – Time of our lives
  7. Zedd ft. Selena Gomez – I want you to know
  8. Armin van Buuren ft. Mr. Probz – Another you
  9. Galantis – Peanut butter jelly
  10. Rihanna – American Oxygen (voor de cooling down )

IMG_2308-2

Liefs van Marlous

Geef een reactie

