De leukste fashion festivaltrends

tye dye topYes, het is eindelijk weer zo ver: het festivalseizoen is begonnen! Er is voor iedereen wel een leuk festival te vinden. Denk bijvoorbeeld aan Dauwpop, Pinkpop, Rock Werchter, Concert at Sea en noem maar op. De volgende dingen hebben de meeste festivals gemeen: muziek, zon, vrienden en toffe outfits! Ben jij er al klaar voor? Voor dit seizoen zijn er weer een heleboel trends, waarvan er een paar elk jaar weer terugkeren. Dacht je bijvoorbeeld dat die franjes nooit meer terug zouden komen? Jawel hoor! 😉 Ik deel hier mijn favorieten met je. 

Zelf ben ik verliefd op afgeknipte oude Levi jeans met een hoge taille. Ze zitten lekker, je krijgt er lange en bruine benen van én kunt het combineren met een stoere top, veel sieraden en een lang vest voor als het kouder wordt. Maar ook fijne en wijde jurkjes draag ik graag. En mijn lievelings? Dat is een hoofdbandje! Hierover zo meer…

FRANJES
Gotta love it! Franjes aan een topje, rok of broek.. alles kan. Hiermee zit je wat mij betreft altijd goed! Typ het woordjes fringes of franjes in als je online shopt en je kunt ze overal vinden! Helemaal in voor de zomer van 2015. Wil je meer inspiratie op doen? Bekijk dan mijn Pinterest pagina eens met outfits voor festival & de zomer.

e543d5c092b8847bd2439a1b9f831b16 fringes

TYE DYE & KLEUR
Lekkere felle kleurtjes horen bij de zomer! Zelf ben ik fan van tye dye, dit werd vroeger altijd veel door hippies gedragen. Hieronder even een paar voorbeelden om je een idee te geven. Enne, wist je dat dit heel makkelijk zelf te doen is met bijvoorbeeld een simpele top of jurk? Even google raadplegen hoe of wat. Ik ga het zelf binnenkort testen (ook op kussens of een tafelkleed) dus laat jullie dan de beste tips weten!

tye dye 417a9e72a59c57aad96b0a405ab588f0

MAXI & OVERSIZED
Oversized is een trend die je het hele jaar door kunt dragen. Bekijk deze blog maar eens. Hier ging het over wijde truien, maar wijde tops en jurkjes komen zeker veel terug deze zomer. En de maxi? Daar ben ik nog steeds enorm fan van! De maxi jurk of rok is een echte aanrader voor een festivallook :).

HOOFDBANDJES
Ik noemde ze al even, maar ik ben verliefd op vrolijke bandjes in mijn haar. Ik draag ze al jaren (eigenlijk de hele zomer door hoor, ben stiekem verslaafd). Je kunt ze bijna overal kopen in verschillende uitvoeringen. Zelf vind ik felgekleurde bandjes leuk, ook die je zelf om kunt knopen met bijvoorbeeld een kleine knoop of strik bovenop. Enne, zelf maken kan ook! Gebruik een sjaaltje die je niet meer draagt of verknip een topje die je weg wilt doen: easy!

ba3bfeb64924904858de2a6082ecbaf2 hoofdbandje

Kortom: jij bent er weer klaar voor met deze looks! Laat je jouw outfit eens zien als je op een festival bent? Dan posten we misschien binnenkort wel de leukste looks van onze volgers! xoxo Ann

Geef een reactie

