Boodschappenlijstje week 21

IMG_6260Komende week wil ik wat nieuwe dingen proberen! Ik vind het altijd fijn als ik van vrienden een lekker receptje krijg nadat ik het heb geproefd, of gewoon omdat ze denken dat het leuk is voor Curls! Daarnaast blader ik altijd weer in kookboeken of kijk in online, en geef ik mijn eigen draai aan recepten die ik vind. Het blijft soms toch best lastig hè om elke keer iets nieuws te verzinnen? Daarom delen wij onze eet-plannen elke week met jullie, zo maken we het je misschien iets makkelijker ;)!

Thaise soep en meer vis eten
Voor deze week heb ik een overheerlijke Thaise soep op het menu staan! Dit recept kreeg ik van een vriendinnetje nadat ik ‘m had geproefd op een gezellig avondje met ‘iedereen neemt iets lekkers mee’. Doe jij dat weleens? Zo kun je van elkaars kookkunsten genieten! Deze soep is biologisch én heel gezond. Een ander voornemen van mij is namelijk om meer vis te eten, dat doe ik écht te weinig. Deze soep bevat kabeljauw; jammie.

Het menu voor week 21

Zondag – Thaise kokossoep met kabeljauw en zoete paprika

Maandag – Pastasalade met mango, geitenkaas en avocado

Dinsdag – Gekookte aardappels met spinazie, gehaktbal en een gekookt eitje

WoensdagRisotto met champignons & erwtjes (recept Marlous)

DonderdagKip met houmous, naanbrood en en mangosalsa (recept van Allerhande)

Kip met houmous, naanbrood en mangosalsa

Kip met houmous, naanbrood en mangosalsa

Het valt me nu zelf op dat ik best af en toe mango eet ;). Het is er natuurlijk ook het seizoen voor en ik ben er gek op! Binnenkort zal ik het makkelijke recept van de pastasalade posten, die is namelijk heerlijk om mee te nemen als je een etentje hebt in het park. Fijn weekend! xoxo Ann

Geef een reactie

