De nieuwe Teva: Hot or Not?

IMG_7550Geitenwollensokken, jezussandalen, geitenkaas (nja misschien dat niet direct), vogelspotters maar als je dit leest, waar denk je dan aan? Precies. Het is de TEVA. Een sandaal die over het algemeen en tot nu toe het vaakst gedragen wordt in combinatie met de bekende grijze wollen sok. Nu blijkt dat deze sandaal een heuse voetstap in de modewereld zet (doe ff normaal Marlous)..

Tsja, ik kan het niet ontkennen. Want ik heb een artikel voorbij zien komen die de volgende titel droeg:

‘De Teva sandalen zijn anno 2015 niet nerdy maar hip’

Noem het toeval, noem het ’t lot, maar ik heb onlangs wel 3 plaatjes gepint op mijn pinterestaccount met deze sandaal. Dit deed ik deels uit functioneel oogpunt, maar natuurlijk wil ook ik er ensigszins fashionable bij lopen. Omdat ik in juni op vakantie zou gaan richting  Nepal en de Himalaya zou ik heel graag sandalen/slippers willen die tegen een drupje regen kunnen en tevans (haha goeie woordgrap) fijn lopen. De Birkenstocks kennen we inmiddels wel, lopen goddelijk, hebben het geitenwollensokken imago achter de rug, maar zijn niet handig met regen aangezien de zool van kurk is.. De TEVA daarentegen, blijkt, is uiterst geschikt voor een dergelijke trip richting de bergen.  Helaas gaat mijn reis richting Nepal niet meer door gezien de huidige situatie.

To buy or not to buy? 
Wat vinden jullie? Geef hieronder jouw stem.

Liefs van Marlous

Geef een reactie

