Boodschappenlijstje week 22

IMG_8067Restjes gebruiken en minder weggooien. Ik heb nog veel eten over van vorige week. Ik heb niet altijd thuis gegeten en dat zorgt er voor dat ik dus eten overhoud. Daarnaast eet ik vanavond en morgenavond ook niet thuis. Mijn boodschappenlijstje is dus helemaal niet lang. Das ook wel eens fijn! 

Mijn vriend had zaterdagavond heerlijk uitgebreid gekookt. Een gevulde kip met aardappeltjes en groenten uit de oven. Super lekker! Die kip hebben we natuurlijk niet opgekregen wat mij op het idee bracht om kippensoep te maken. Ik kan van de kip een bouillonnetje maken en ik heb nog genoeg groenten die in de soep kunnen.

Ook had ik nog tortilla’s over. Even gezocht op het internet en donderdag eten we iets nieuws. Quesadillas is het plan. Ik ben erg benieuwd! Dat is een recept van de Allerhande.   Het weekmenu ziet er als volgt uit:

Zaterdag – gevulde kip, aardappeltjes en groenten uit de oven.

Zondag – BBQ bij m’n ouders.

Maandag – Eten bij de vader van Wouter.

Dinsdag – Kippensoep met groenten.

Woensdag Risotto met champignons en erwtjes.

Donderdag Quesadillas met Catalaanse worst en zoete aardappel. 

Zoals gezegd, ik had nog veel in huis dus mijn boodschappenlijst zag er zo uit:  
Liefs van Marlous!

Geef een reactie

