Boodschappenlijstje week 23

IMG_6260Goedemorgen lieve volgers, wederom heb ik voor jullie een boodschappenlijstje klaar staan! Komende week wordt het erg lekker weer (vooral eind van de week), dus daarom staat er een BBQ op de planning. Hebben jullie ook weer zo’n zin in het lekkere weer? Af en toe een BBQ, maar ook lekkere pastasalades staan dan op het menu. Toen ik nog geen tuintje had ging ik vaak naar het park om daar lekker te eten. Kleedje mee en klaar! Nu kan ik heerlijk buiten in m’n tuintje genieten. Kijk mee voor kookinspiratie!

Nog even over de barbecue… ik ben wel benieuwd of jullie nog lekkere receptjes hebben voor gemarineerd vlees of een overheerlijke salade! dan hoor ik ze graag :). Zelf kies ik sowieso vaak voor een stukje zalm of een andere vis en natuurlijk een lekkere burger of vleesspies. En wist je dat je heel makkelijk een stukje banaan in aluminiumfolie kunt wikkelen met wat chocolade? Dan heb je een heerlijke toetje!

IMG_7222

De taco’s van Marlous zijn een kleine verslaving geworden 😉

Mijn lijstje voor komende week:

Zondag – Uit eten in Amsterdam

Maandag – Zomerse lasagne (met rode wijn en doperwtjes)

Dinsdag – couscous salade met paprika en chorizo (geserveerd met Griekse yoghurt)

Woensdag – Taco’s met kipfilet en mango (a la Marlous)

Donderdag – BBQ

Veel eetinspiratie gewenst! Fijn weekend! xoxo Ann

Geef een reactie

