Boodschappenlijstje week 24

IMG_8067Het is heeeerlijk weer. Zou de zomer eindelijk begonnen zijn? Wat mij betreft wel, dus zomerse gerechten zijn een must! Deze week staat dus ook in dat teken.. 

Ik en m’n vriend hebben onlangs een BBQ gekregen van m’n ouders, dit was nog voor onze verjaardag. Superleuk kado, de BBQ gaan we dus zeker wel uitproberen. Over het algemeen bestaat BBQ-eten vooral uit veel vlees eten. Een stukje vlees of 2 vind ik lekker, maar met een BBQ met alleen vlees maak je mij niet blij. Ik vind het daarom ook heerlijk om groentes of vis te grillen en lekkere salades erbij te hebben.  Net als Ann vorige week wil ik ook wat frisse zomerse salades eten. Eentje die heerlijk is en ook nog eens prima icm een BBQ kan is de Biefstuksalade, waarvan het recept hier ook op onze blog staat; salade voorbereiden en evt. De verschillende groentes grillen, biefstukje op de BBQ. Jammm!

Om je weer wat inspiratie te bieden, hier komt mijn boodschappenlijstje:

  1. Zondag – Couscoussalade met brie en parmaham.
  2. Maandag – Homemade kipburger. Hier schrijf ik binnenkort een receptje voor –> te lekker!
  3. Dinsdag – Thaise kokossoep recept 5-or-less van Chickslovefood.
  4. Woensdag – Pastasalade met o.a. mango, cashewnoten, tomaat, etc.
  5. Donderdag – afhaal bij de lokale Indonesiër.

Vind je het leuk om een keer een receptje te delen? Of geef je graag een keer je mening over een receptje van ons? Dan horen we dat graag, dit kun je heel simpel doen door naar ons contactformulier te gaan onder ‘wie zijn wij’.

Liefs van Marlous

Geef een reactie

