Boodschappenlijstje week 25

IMG_8067Wiehoe! Ik heb vakantie! Dat betekent dat ik niet vooruit hoef te denken over wat ik ga eten. Bovendien vertrek ik donderdag naar Sicilië. Dus vanaf dan ga ik iedere avond uit eten. Maar voor nu heb ik toch mijn best gedaan om voor jullie wat zomerse receptjes op een rij te zetten. Dit keer is het hele menu na te maken, ik heb voor elk gerecht een link naar het recept.

Ik zit straks 8 dagen op Sicilië in het gebied van Marsala. Ik zal kijken of ik voor jullie een kleine fooddiary kan maken als ik eenmaal terug ben. Sowieso ben ik erg benieuwd naar de Siciliaanse keuken!   Voor nu heb ik verschillende gerechten voor jullie op een rij gezet, waaronder eentje van Chickslovefood.nl. Zij hebben altijd van die handige 5-or-less recepten. Dat wil zeggen dat je altijd maar 5 ingrediënten nodig hebt om dat gerecht te maken, ideaal! Ook heb ik voor jullie een Siciliaans receptje opgezocht zodat jullie weten welke keuken ik straks tegemoet ga.

Maandag –  caprese frittata. 

Dinsdag – wrap met aardbeien, avocado en mango. (Zie foto hierboven)

Woensdag – Siciliaanse caponata. (zie foto hieronder)

Donderdag – rode Pastasalade. 

Vrijdag – salade nicoise.

Alvast een fijne week gewenst en ik zal jullie met een paar fijne zomerse kiekjes op de hoogte stellen van mijn vakantie!

Liefs van Marlous  

2 gedachtes over “Boodschappenlijstje week 25

Geef een reactie

