Boodschappenlijstje week 26

IMG_8067Tijd voor wat nieuwe inspiratie! Weet je, soms is het best lastig om iets nieuws te verzinnen, ik merk dat ik snel wil kiezen voor vertrouwde en makkelijke recepten. Dat terwijl een nieuw recept heus niet lastig te maken hoeft te zijn. Dat zie je ook maar weer aan bijvoorbeeld de wrappizza van Marlous, simpel en zó lekker! Ik zal je verklappen dat ik ‘m al heb gemaakt, maar dat ‘ie voor komende week weer op het menu staat. Zo zie je, we leren ook nog steeds van elkaar :).

Marlous en ik hebben het al eens eerder gehad over hoe leuk het zou zijn als jullie af en toe jullie favoriete recepten met ons delen! Zo proberen wij af en toe iets nieuws, komen er nieuwe verslavingen, kun jij jouw kookkunst delen én krijg je er ook nog eens een blog over. Is dat leuk of leuk? Anyway, hierover later meer! Voor nu: de recepten die ik deze week maak.

sushisalade

Zondag – uit eten in Amsterdam (voorafgaand aan concert jeej)

Maandag – Gebakken zalm met preisaus

DinsdagSushisalade (recept Albert Heijn)

Woensdag – Aardappeltjes uit de oven met snijbonen en stukje kip

Donderdag Simpele wrappizza met salade

Processed with VSCOcam with f2 preset

Wrappizza love

 

Geef een reactie

