Boodschappenlijstje week 27

IMG_8067Ola lieve volgers. Ik heb nog steeds vakantie en geniet er met volle teugen van. Volgende week wordt het zelfs fantastisch weer, terwijl ik al zulk mooi weer op Sicilië heb gehad! Heel fijn 🙂 Over Sicilië volgt later meer (iets met geen auto hebben en dat is niet handig). Het is nu tijd voor boodschappen, althans inspiratie voor volgende week..

De zomer zit ons tot nu toe nog niet echt mee en ik hoop echt dat de zomer na volgende week gewoon even aanhoudt, want dat hebben we wel verdiend! Pas nu merk ik hoe weinig zon we hebben gehad. Ik heb het geluk dat ik flink heb kunnen bakken op Sicilië waardoor ik een lekker bruin kleurtje heb en dat ook hoor van de mensen die ik tegenkom (dat je bruin bent heb je namelijk vaak zelf niet echt door). Maar voor de rest zijn er nog maar weinig bruine koppies in Nederland. Dus verzoek aan de zon: blijf je alsjeblieft een paar weken (of maandjes) bij ons?

Ter zake.. wat gaan we eten volgende week?
Ann en ik zijn nu al een poosje met onze blog aan de gang. Dat betekent dat onze blog steeds meer content krijgt, waaronder recepten. We nodigen je graag uit om af en toe eens op de website te kijken voor een lekker receptje, er staan er inmiddels genoeg 🙂

img_072131_445x297_JPG

Pittige spaghetti met tomaat en spek

Hierbij het boodschappenlijstje voor week 27:
Zaterdag
– heb ik gegeten met een vriendinnetje.
Zondag – eet ik bij mijn tweelingzus, dus het is een verrassing wat ik daar ga eten 🙂
MaandagPittige spaghetti met tomaat en spek(recept van de Allerhande)
DinsdagSpaanse risotto met garnalen en chorizo (a la Ann)
Woensdag – Broodje kipburger (deze wil je echt eens proberen)
Donderdag – BBQ

Veel eetplezier gewenst volgende week! Liefs van Marlous

Geef een reactie

