De 10 raarste eetgewoontes van Marlous

Schermafbeelding 2015-03-31 om 17.12.58Het is weer tijd om jullie wat meer over ons te vertellen. Allereerst ben ik (Marlous) aan de beurt om mijn raarste eetgewoontes met jullie te delen. ‘Wat versta je dan onder raar, Marlous?’, dat zul je vanzelf wel lezen denk ik. Misschien zijn sommige dingen voor jou wel de normaalste zaak van de wereld. Als dat zo is, laat je mij dat dan even weten? Dan weet ik dat ik (gelukkig ; ) niet de enige ben..  

  1. Ik heb mijn bestek altijd verkeerd om, dus niet zoals ’t heurt.
  2. Als ik pizza of lasagne over heb dan eet ik dat wel eens als ontbijt. Te lekker.
  3. Ik lepel soms gewoon een avocado weg.
  4. Ik vind het op de een of andere manier heel vies om brood te eten dat klaar gemaakt is door een ander..
  5. Bij het eten van een gekookt eitje ben ik altijd bang dat ik een stukje schil in m’n mond krijg. Alleen die gedachte al.. Ieeh.
  6. Je mag mij altijd wakker maken voor pizza.
  7. Ik krijg een slechte huid van kwark….. 😦
  8. Stokbrood met ketchup bij de BBQ vind ik heel lekker. Is dat gek?
  9. Ik vind gebakken tomaat met ui en ketjap heel lekker op brood. Gerechtje van m’n oma.
  10. ‘ s ochtends wakker worden en ontbijten met een cracker met Jam of Appelstroop met oude kaas en een kop koffie erbij. Genietmomentje enPERFECT om de dag mee te beginnen.

En wat vinden jullie er van? Herken je sommige dingen? Liefs Marlous

4 gedachtes over “De 10 raarste eetgewoontes van Marlous

  1. moiravw zegt:

    Ik gebruik enkel mijn vork en dan ook nog eens aan de verkeerde kant. Messen zijn enkel voor het allerlaatste op het bord dat je er anders niet afkrijgt. Alhoewel ik soms ook mijn handen gebruik. Smerig, I know!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

