Boodschappenlijstje week 28

boodschappenlijstjeOp deze warme dag is het tijd voor wat boodschappeninspiratie! Heb jij met dit weer ook minder zin in een bord aardappeltjes met bloemkool en een stuk vlees? Ik heb afgelopen week vooral gekozen voor lekkere, lichte maaltijden. Want wie wil er nu te lang in de keuken staan? Sowieso eet ik veel minder met dit weer en wil ik vooral lekker buiten zitten. Kortom: de komende week staat in het teken van lichte, zomerse maaltijden! Enne, heb jij nog een zomerse tip voor mij? Die zijn zeker van harte welkom!

Binnenkort zal ik een post wijden aan lekkere bbq recepten. Een goede marinade voor kip, of de makkelijkste en lekkerste knoflooksaus die er is. Want: de zomer duurt nog even en er zullen vele bbq’s volgen! Maar voor nu: een zomers boodschappenlijstje 🙂

ZondagNaanbrood met kip en mangosalsa

MaandagPad thai salade met kokos-limoendressing (van chickslovefood)

DinsdagBroodje kipburger a la Marlous

Woensdag – Pastasalade met blauwe kaas, peer en gerookte kip (met pesto-dressing)

Donderdag – BBQ met gemarineerde kip, stukje zalm, gebakken banaan & de lekkerste knoflooksaus

Pad thai salade van Chickslovefood

Pad thai salade van Chickslovefood

Binnenkort deel ik lekkere bbq-tips met je, en zal ik je een heerlijke pastasalade recept geven. Geniet van het lekkere weer! xoxo Ann

Geef een reactie

