De 10 raarste eetgewoontes van Ann

Annette Engelse WerkHoi lieve volgers! Een grappige nieuwe post verzonnen door Marlous! Of ik mijn rare eetgewoontes eens op een rijtje wil zetten. Het eerste dat in mij opkwam was: ‘ah, die heb ik niet echt’. Maar na wat langer nadenken en het eens aan vriendlief te vragen, kom ik erachter dat ik ze ook heb ;). Grappig hè, omdat ik mijn eetpatronen zelf als ‘normaal’ beschouw hoeft dat niet te betekenen dat het zo is! Niet iedereen is zo verslaafd aan appelmoes of is een kluns met grapefruit eten. Haha. Hieronder lees je meer…

  1. Bij het eten van aardappels met groente wil ik altijd appelmoes.
  2. Een bbq is geen bbq zonder een stokbroodje kruidenboter mét satésaus.
  3. De enkele keer dat ik patat eet kan ik nog weleens alles door elkaar gooien met verschillende soorten saus (ziet er heel vies uit, is heel lekker).
  4. Ik ben gek op grapefruit, maar kan ‘m met geen mogelijkheid eten. Tips anyone?
  5. Ook ik ben niet gek op brood dat door anderen is klaargemaakt (jak).
  6. Ik ben eigenlijk sowieso geen broodfan. Geef mij voor lunch maar een lekkere salade of restje pasta of quiche.
  7. Het recept van mijn oma, pilaf (rijst met  perziken), blijf ik eten totdat iemand het van tafel afhaalt. Anders lepel ik de hele pan leeg.
  8. Ik moet en zal áltijd een hapje proeven van mijn vriend of wie dan ook. Als iemand iets anders heeft besteld wil ik altijd proeven (aka eten pikken).
  9. Broodje pindakaas-chocopasta of pindakaas-hagelslag of welke mix dan ook behalve pindakaas-banaan vind ik vies!
  10. Ik laat altijd een slok drinken in mijn glas zitten. Geen idee waarom.

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat die van jou zijn! Hieronder opbiechten graag! xoxo Ann

Geef een reactie

