Boodschappenlijstje week 29

boodschappenlijstjeDit weekend komt er van koken maar weinig terecht bij mij. Het Lepeltje Lepeltje Festival was in Zwolle en daar maak ik dankbaar gebruik van. Het komt er dus in het kort op neer dat ik vrijdag, zaterdag en zondagavond niet ga koken, maar lekker daar eet. Volgende week doe ik weer normaal, dat beloof ik. Kijk maar naar het boodschappenlijstje van volgende week.. 

Voor volgende week heb ik ook even tussen onze eigen recepten gekeken. Zo lijkt het recept van Ann, de Couscous met kikkererwten & abrikoos, mij wel wat. Uitproberen dus.. Ook ga ik weer voor lekker makkelijk. Pasta met pesto & crème fraiche komt ook voorbij. Daarnaast heb ik weer wat inspiratie opgedaan op de allerhande voor jullie..

img_059170_445x297_JPG

Recept – Allerhande

Boodschappenlijstje
Zondag
– eten bij Lepeltje Lepeltje
Maandag – gebakken aardappeltjes met sla en een rundvleesburger
Dinsdagpasta met pesto & crème fraiche
Woensdagcouscous met kikkererwten & abrikoos
Donderdaggegrilde zalm met salsa van cherrytomaten (zie foto)

Ik hoop dat ik jullie weer heb voorzien van genoeg eetinspiratie. Eet smakelijk alvast en geniet!

Liefs van Marlous

Geef een reactie

