Boodschappenlijstje week 30

boodschappenlijstjeCiao lieve volgers! Ook deze week staat er weer een boodschappenlijst (of eigenlijk: een inspiratielijstje) voor jullie klaar. Deze week is een korte week voor mij (Ann) want ik ga eind van de week op vakantie! Hoe toevallig is het dat ik en Marlous precies dezelfde bestemming hebben gekozen, want ook ik vertrek naar Sicilië! Natuurlijk heb ik van Marlous al wat eettips ontvangen, hoe handig! Maar voor nu: wat boodschappeninspiratie. 

Ik hoop dat ik tijdens mijn rondreis door Sicilië ook weer wat kookinspiratie op kan doen. Vind het altijd leuk om uit de verschillende landen waar ik ben geweest recepten mee te nemen. Dus wie weet volgt daar binnenkort een lekkere post over! Ohja, en Sicilië tips zijn welkom 🙂

tacocones met kip en ananas

Tacocones met kip en ananas

Deze week staat er het volgende op het menu:

Zondag – Penne met zalm, pesto-roomsaus en champignons

Maandag – Wraps met kip & groentes

Dinsdag – Zomerse pastasalade met meloen en parmaham (a la Marlous)

Woensdag – Tacocones met kip en ananas

 

Geef een reactie

